Top
Verzending & Garantie

Betaling:

Koffiemachineshop.nl biedt u verschillende mogelijkheden aan om de bestelde producten te betalen.
 
1. Betalen met Ideal
U kunt via onze partner Mollie direct veilig in uw eigen betaalomgeving betalen middels Ideal. U dient wel de 'random reader' van uw eigen bank in de buurt te hebben. Het bedrag is vervolgens direct bij ons binnen zodat wij uw bestelling ook meteen kunnen gaan uitleveren.
 
2. Betalen met overboeking
Wanneer u even geen random reader bij de hand heeft kunt u het totaal bedrag handmatig overmaken op ABN AMRO rekeningnummer 455392676 ten name van DPS Media BV - Koffiemachineshop.nl te Breda. Dit onder vermelding van uw ordernummer. 
 
Belgische klanten hebben de volgende extra gegevens nodig:
IBAN: NL75ABNA0455392676
BIC: ABNANL2A
 

Verzending:

Koffiemachineshop streeft ernaar om alle bestellingen binnen 48 uur bij u thuis afgeleverd te krijgen. Dit lukt in 98% van de gevallen. Lijkt het iets langer te duren dan zullen wij u telefonisch benaderen om afspraken te maken. 

Garantie:

Afhankelijk van het product of fabrikant heeft u uiteraard fabrieksgarantie op alle producten, de duur van deze garantie kan varieren. De aangeboden fabrieksgarantie sluit de wettelijke rechten niet uit, controleer daarom bij ontvangst uw bestelling op eventuele beschadigingen en juistheid van het product. Heeft u een beschadiging geconstateerd of heeft u een ander product ontvangen, dan verzoeken wij u dit zo spoedig mogelijk (binnen 48 uur) aan ons te melden via mail of telefoon.
 
Garantieprocedures
Mocht u een product ontvangen dat bij ontvangst defect blijkt te zijn of verkeerd te zijn geleverd, dan kunt het product binnen 5 werkdagen aan ons retourneren. Informeer ons altijd eerst via mail of telefoon voordat u iets retour zendt. Zonder het door ons opgegeven retournummer nemen wij geen retourzending aan.
 
Als er een probleem is in de periode na de bovengenoemde termijn van 5  werkdagen, dan geldt de normale procedure bij garantie. Er zijn twee opties:
 
1. Neem contact op met de fabrikant
De snelste en meest directe manier om geholpen te worden is het probleem te melden bij de fabrikant. Vaak kunnen zij het probleem al telefonisch verhelpen, mocht dit niet mogelijk zijn, dan zal de fabrikant aangeven hoe u verder geholpen kunt worden.  
 
2. Neem contact op met onze webwinkel Koffiemachineshop.nl
Neem eerst contact op met de medewerkers van onze webwinkel via telefoonnummer
076-8200813. Samen kijken wij dan naar de beste oplossing. Indien de machine toch onder garantie gerepareerd moet worden zullen wij de afhandeling met de fabrikant voor u verzorgen. 
Aanbiedingen koffie en koffiemachines